Karl and Carol Hoepfner hebben na een reis van zo’n 35.000 kilometer alle 729 vestigingen van de Amerikaanse hamburgerketen Whataburger bezocht. De twee, die in 2010 al tot grootste fans van de keten waren uitgeroepen, werden verrast met een nieuwe auto.
Karl and Carol Hoepfner zijn hét toonbeeld van loyale trouwe vaste gasten. Vorig jaar , nadat werden uitgeroepen tot ‘Grootste fans’ van de keten, besloten ze rond april alle vestigingen te bezoeken. Die tocht, van zo’n 35.000 kilometer door tien Amerikaanse staten, kwam afgelopen woensdag na een bezoek aan vestiging 729 ten einde . Daar werden de twee uitgebreid in het zonnetje gezet door Whataburger-directeur Clifton Rutledge en door Hugh Dobson, de zoon van oprichter Harmon Dobson. Tot hun grote verrassing kregen de Hoepfners, die al 55 jaar getrouwd zijn, een nieuwe minivan (personenbusje) van de keten.
Het gepensioneerde echtpaar bezoekt zeker een keer, maar liever nog twee keer, per dag de hamburgerketen. In totaal hebben ze zeker al zo’n 8000 keer bij Whataburger gegeten. Toen bij Carol kanker werd geconstateerd besloten de twee, tussen de verschillende therapieën door, alle vestigingen te bezoeken om wat afleiding te hebben.
Foto: Whataburger