Harde actie met gezinszakken Kwalitaria succesvol

Een kortingsactie met gezinszakken frites van Kwalitaria is een groot succes, meldt de keten. Er zijn inmiddels 12.000 van de speciale gezinszakken verkocht.

001_food-image-1084541.jpeg

Kwalitaria verspreidde huis-aan-huis in de verzorgingsgebieden actiezakken waarmee de gast een gezinszak frites voor €3 kan halen. Dat is meer dan 50 procent korting op de normale prijs.
De zakken werden verspreid onder  het motto: Bezuinigen is niet moeilijk! , De ludieke slogan die op ruim een half miljoen gezinszakken frites is gedrukt.
De actie, die tot en met zondag loopt, is een succes. Tot nu toe zijn ruim 12.000 zakken ingeleverd.

Kwalitaria zet vanaf september weer in op huis-aan-huis verspreide coupons met flinke prijskortingen. Vanaf januari komt de keten weer met een verfrissende en vernieuwende marketingaanpak.  Stop met vissen en ga jagen!  Is dan het credo. Kwalitaria ondernemers zoeken hun consumenten op met proeverijen, seizoensproducten en vernieuwde huis-aan-huis folders.