De voor het eerst uitgereikte ‘Corporate Responsibiliy Award 2011’ is eveneens gewonnen door HMSHost. Als klap op de vuurpijl heeft HMSHost ook de ‘Guest Friendliness Award 2011’ gewonnen met het team van Délifrance Plaza en subcontractor McDonald’s in Lounge 3 op Schiphol.
‘We zijn erg trots op de erkenning van Schiphol op onze inspanningen om onze slogan ‘Making the Traveler’s Day Better’ waar te maken’, aldus Jan Willem Hilbron, general manager van HMSHost Schiphol Airport.
Hilbron: ‘Alle lof gaat naar het team van Délifrance Plaza en McDonald’s voor het winnen van de ‘Guest Friendliness Award’. Horeca blijft mensenwerk, dus deze prijs wordt zeer gewaardeerd’.
De Corporate Responsibility Award werd uitgereikt aan de concessionaris op Schiphol die de grootste bijdrage heeft geleverd op het gebied van duurzaamheid. Binnen HMSHost werken een aantal ‘groene’ ambassadeurs die de drijvende kracht zijn achter de MVO-benadering.
De Guest Friendliness Award wordt uitgereikt aan het concept dat het meest in het oog springt bij de gasten op het gebied van gastvrijheid. Alle HMSHost horecalocaties hebben volgens HMSHost als doel om bij te dragen aan de ambitie van Schiphol om ‘Europe’s most preferred airport’ te zijn. Door het winnen van deze prijs, die wordt vastgesteld op basis van onafhankelijk marktonderzoek, wordt dit doel ook tastbaar gemaakt.
vrijdag 16 maart 2012, Richard Kok