Welke cafetaria zorgt voor de ultieme gastbeleving? Bij wie komen de gasten graag terug? Wie weet de gast tot hogere bestedingen te verleiden? De mystery guests van de Cafetaria Top 100 gaan voor de nieuwe editie op zoek naar het bedrijf dat gastbeleving het best in de vingers heeft. Voordat die vraag op het CafetariaTop 100 Event in oktober wordt beantwoord, zijn er honderden cafetaria’s bezocht door onze anonieme juryleden. Toppers worden vaker bezocht. De jury brengt een openlijk bezoek aan de absolute top om de opvolger van Preuverie De Toren te bepalen.
Op zoek naar beleving
De zoektocht van de jury moet leiden naar het cafetariabedrijf dat de ultieme gastbeleving biedt. Het samenspel van exterieur, interieur en gastvriendelijkheid dient perfect te zijn. Beleving speelt in deze lastige economische tijden immers een grote rol. ‘Het dient van de begroeting tot het afscheid tiptop in orde zijn’, zegt Snackkoeriers hoofdredacteur Martine Zuil.
Hoewel het niet slecht gaat met de cafetariasector wordt de noodzaak om onderscheidend te zijn groter. ‘Je moet je kop boven het maaiveld uitsteken om succesvol te zijn.’ De ranglijst wordt medio oktober tijdens een spetterend event bekendgemaakt.
Jurybezoeken vanaf eind mei
De mystery-bezoeken starten vanaf 28 mei, een week na het Cafetaria 2.0 Event dat Snackkoerier mede ter voorbereiding op de verkiezing, houdt. Inschrijven voor de Cafetaria Top 100 op Cafetariatop100.nl
vrijdag 13 april 2012, Ron Jansen